Strona główna

Poprzez mobilny system powiadamiania informujemy o aktualnych sprawach dotyczących mieszkańców, zagrożeniach i niebezpieczeństwach, utrudnieniach i awariach, terminach odbioru odpadów komunalnych, a także imprezach kulturalnych i sportowych. Są trzy sposoby otrzymywania powiadomień: SMS-em, e-mailem lub przez aplikację Blisko.

Aby otrzymywać komunikaty poprzez SMS, można zarejestrować się przez formularz on-line. W celu bezpieczeństwa należy pobrać kod SMS, aby potwierdzić numer telefonu. W przypadku odpadów komunalnych trzeba wybrać właściwy rejon. 

Aby otrzymywać komunikaty poprzez serwis e-mail można zarejestrować się przez formularz on-line dostępny tutaj.

Aby otrzymywać komunikaty poprzez aplikację BLISKO należy pobrać ją z Google Play, APP Store lub Windows Store, wpisując w wyszukiwarkę „Blisko” lub pobrać ją ze strony sisms.pl. Aplikacja jest darmowa, a korzystanie z niej całkowicie bezpłatne. Komunikator wymaga jedynie połączenia z internetem.

W aplikacji „Blisko”, oprócz komunikatów z miasta, można również włączyć inne powiadomienia:

- Blisko Ekologii

- Child Alert

- Jakość powietrza- lubelskie

- Komenda Główna Policji

- Komenda Główna Policji w Lublinie

To nowoczesny, szybki sposób gwarantujący otrzymywanie wiarygodnych, rzetelnych i zawsze aktualnych informacji. Zapisani do systemu użytkownicy nie muszą się martwić, że zostaną zasypani ogromną ilością spamu i bezużytecznych reklam. Powiadomienia dotyczą wyłącznie określonych przy rejestracji tematów, a ich częstotliwość nie jest uciążliwa dla odbiorcy.

 

 

Program „Złota Rączka dla Seniora 75+” dla mieszkańców Miasta Międzyrzec Podlaski  w wieku 75 lat i powyżej, zamieszkałe samotnie, z drugim Seniorem lub z osobą niepełnosprawną na terenie Miasta Międzyrzec Podlaski gdzie zstępni nie mieszkają na terenie Miasta Międzyrzec Podlaski z wyłączeniem zstępnych osób niepełnosprawnych.

Realizacja Programu polega na świadczeniu drobnych, bezpłatnych usług naprawczych, technicznych niewymagających specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień w domu Seniora.

Rodzaje usług realizowanych dla Seniora:

  1. wymiana baterii;
  2. naprawa klamek;
  3. naprawa zamków;
  4. regulacja drzwi i okien;
  5. przymocowanie luster, obrazów, karniszy, uchwytów;
  6. montaż żyrandola;
  7. montaż, wymiana deski sedesowej;
  8. naprawa spłuczki;
  9. naprawa cieknących kranów;
  10. udrażnianie zatkanych odpływów;
  11. naprawa, wymiana gniazdka;
  12. wymiana żarówki;
  13. nasmarowanie skrzypiących drzwi;
  14. wystawienie wielkogabarytowych odpadów oraz popiołu;
  15. inne drobne czynności naprawcze i montażowe, które zostaną zaakceptowane przez realizatorów.

 Koszty zakupu części niezbędnej do usunięcia usterki pokrywane są przez  Seniora. Realizatorem Programu jest Ochotnicza Straż Pożarna „STOŁPNO” z siedzibą ul. Kościuszki 2 w Międzyrzec Podlaski, która może dokonać zakupu  części   na prośbę i koszt Seniora .

Seniorzy zgłaszają usterki do naprawy pod numerem telefonu 880-000-320. 

Senior może skorzystać z pomocy pracownika technicznego nie więcej niż 4 razy w roku.

Inwestycje zrealizowane przy udziale funduszy zewnętrznych

zriwm

Miasta partnerskie

mp