Zarządzanie Kryzysowe

                                                  bip      fbnowelogo    

BURMISTRZ  MIASTA
Międzyrzec  Podlaski

ogłasza czwarte ustne przetargi nieograniczone na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych oznaczonych w ewidencji gruntów jako:

  • działka nr 389/11 o pow. 0,1501 ha
  • działka nr 389/12 o pow. 0,1501 ha

położonych w obrębie 5 m. Międzyrzeca Podlaskiego przy ul. Grzybowej, będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski, dla których Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim prowadzi księgę wieczystą KW LU1R/00041094/0. Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu przy ulicy Grzybowej w Międzyrzecu Podlaskim nieruchomości leżą na terenie wyznaczonym pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną o wysokości maksymalnej budynków - 12 m do najwyższego elementu konstrukcji (symbol planu 1 MN). Uzbrojenie techniczne terenu – energia elektryczna (w drodze), kanalizacja sanitarna i wodociąg (wyprowadzone przyłącza do działek). Na sprzedaż nieruchomości przeprowadzone były przetargi ustne nieograniczone w dniu 04.10.2022 r. , w dniu 10.01.2023 r. i w dniu 19.04.2023 r.  zakończone wynikami negatywnymi.

CENA  WYWOŁAWCZA NIERUCHOMOŚCI

  • działka nr 389/11 – 113 000,00 zł
  • działka nr 389/12 – 113 000,00 zł

Wysokość wadium – 12 000,00 zł na każdą z nieruchomości.

Do ceny sprzedaży nieruchomości zostanie doliczony 23% podatek VAT.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski nr 43 80390006 00000000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim najpóźniej w terminie do dnia 04.08.2023 r. (w tym dniu środki mają się znajdować na w/w rachunku bankowym). Przy wpłacie wadium należy oznaczyć numery działek, które oferent zamierza nabyć.

Przetargi odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8, w dniu 8 sierpnia 2023 r.

  • o godzinie 900 – działka nr 389/11
  • o godzinie 930 – działka nr 389/12

Uczestnicy przetargu, w dniu przetargu winni okazać:

  • dokument potwierdzający tożsamość osoby przystępującej do przetargu,
  • pisemną zgodę współmałżonka na nabycie nieruchomości w przypadku, gdy ma ona zostać nabyta do małżeńskiego majątku wspólnego, a do przetargu przystępuje tylko jeden ze współmałżonków,
  • aktualnego dokumentu (np. KRS), z którego wynika upoważnienie przedstawiciela osoby prawnej do jej reprezentowania w przetargu ( dotyczy: przystąpienia do przetargu osoby prawnej).

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości z nabywcą będącym cudzoziemcem w rozumieniu ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców jest uzyskanie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych na zasadach i w sytuacjach określonych w ustawie z dnia 24 marca 1920 roku o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców (Dz.U. z 2017 roku, poz. 2278). Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie uchylenia się uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet wpłaty za nabycie nieruchomości. Regulamin na  przeprowadzanie przetargów dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta bip.miedzyrzec.pl w dziale „Urząd Miasta” w zakładce „Regulaminy”. Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionych na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, pokój nr 2, tel. 83 372-62-21.

Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski zastrzega możliwość odwołania ogłoszonego przetargu.

Lokalizacja nieruchomości

Załączniki

 

 

 

BURMISTRZ  MIASTA
MIĘDZYRZEC PODLASKI

informuje, że w dniu 26 czerwca 2023 roku zostały podane do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 – pokój Nr 2 – oraz zamieszczono na stronie internetowej www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” na okres 21 dni wykazy położonych w Międzyrzecu Podlaskim nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w dzierżawę oraz w użyczenie na okres do 3 lat.

Wykazy są załącznikami do Zarządzenia Nr 856/23 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 20 czerwca 2023 r.

Załącznik Nr 1 Wykaz nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w dzierżawę na okres do 3 lat.
Załącznik Nr 2 Wykaz nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w użyczenie.

 

Załączniki

BURMISTRZ  MIASTA
MIĘDZYRZEC PODLASKI
 

informuje, że w dniu 16 czerwca 2023 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronie internetowej Miasta wykaz nieruchomości położonej przy ul. Żytniej w Międzyrzecu Podlaskim, będącej własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski działki 1005 o pow. 0,3893 ha z przeznaczeniem do zbycia w drodze ustnego przetargu nieograniczonego.

Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Nr 853/23 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 15 czerwca 2023 roku.

Wykaz nieruchomości – załącznik do Zarządzenia Burmistrza Miasta


Załączniki

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2

 

  1. Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, Leśna 2, w skład którego wchodzą Szkoła Podstawowa Nr 3 w Miedzyrzecu Podlaskim im. Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2 – ośmioletnia publiczna szkoła podstawowa oraz Samorządowe Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2, prowadzonego przez Miasto Międzyrzec Podlaski, mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w § 3 ust. 2 w zw. z § 1 pkt 2-11, § 6  i § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 i 2023 r. poz. 108).
  2. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1428) oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim;
    2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
      • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
      • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela  akademickiego, albo
      • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
    3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
      • imię (imiona) i nazwisko,
      • datę i miejsce urodzenia,
      • obywatelstwo,
      • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
    4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy: o którym mowa w lit. b; świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia;
    5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałami kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
    6. w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
      • dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku  polskim (Dz.U. z 2021 r. poz. 672), lub
      • dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
      • dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
    7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.);
    11. oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa  z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.342 i 497) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
    12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
    13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny  pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela  i nauczyciela akademickiego;
    14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 212),
    15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
    16. oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych.
  3. Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata.
  4. Na żądanie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. d-g, l i m.
  5. Ofertę sporządzoną w języku polskim, zawierającą komplet wymaganych dokumentów należy składać w Urzędzie Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariacie pok. 21,
    w zaklejonej kopercie z podanym na kopercie imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym do korespondencji, numerem telefonu i adresem e-mail kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim" w terminie nie krótszym niż 14 dni  od dnia zamieszczenie informacji o ogłoszeniu konkursu,  do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  6. W przypadku przesłania oferty listem ekonomicznym lub poleconym albo kurierem liczy się data doręczenia(wpływu) przesyłki z ofertą do Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariatu pok. 21 która nie może być późniejsza niż do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  7. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim.
  8. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim po terminie określonym w ust. 3 i 4 nie będą rozpatrywane.
  9. Nie dopuszcza się składania oferty w postaci elektronicznej.
  10. Konkurs na ww. stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski odrębnym zarządzeniem.
  11. O dokładnym terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem telefonu lub adresu e-mail lub listownie na dane teleadresowe podane na kopercie oferty, przez przewodniczącego komisji konkursowej.
  12. Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia do wglądu dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
  13. Z uwagi na realizację zadań w zakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi, osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie sprawdzana w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym zgodnie z art. 12 pkt 6 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 31, z późn. zm.).
  14. Termin powierzenia ww. stanowiska dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim nie wcześniej niż od 1 września 2023 r. Stanowisko dyrektora powierza się na 5 lat szkolnych. W uzasadnionych przepadkach można powierzyć to stanowisko na krótszy okres, jednak nie krótszy niż  1 rok szkolny.  
  15. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta Wydział Obsługi Organizacyjno-Prawnej, pok. 23, tel. 833726220.

Załączniki