- Details
BURMISTRZ MIASTA
Międzyrzec Podlaski
Ogłasza trzeci ustny przetarg nieograniczony na oddanie w najem na czas nieoznaczony lokalu użytkowego Nr 1 o powierzchni użytkowej 35,28 m2 znajdującego się w budynku przy ul. Zarówie 13A usytuowanego na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów w obrębie 1 numerami 916/6, 916/7 o łącznej powierzchni 1258 m2, będącej własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski, dla której Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim prowadzi księgę wieczystą KW LU1R/00036347/1. Z lokalem związany jest grunt o powierzchni 28 m2 stanowiący część działek, na których usytuowany jest budynek.
Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną i c.o.
Nieruchomość zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta leży na terenie oznaczonym jako „Obszar Mieszkaniowy MM.CC” z podstawowym przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną i jednorodzinną oraz usługi publiczne i komercyjne o charakterze centralnym (symbol planu A 58 MM.CC) w strefie szczególnej ochrony wartości kulturowych „SK-I” i w strefie centrum historycznego miasta „SC-I”.
WYWOŁAWCZY MIESIĘCZNY CZYNSZ NETTO - 320,00 zł
Do czynszu zostanie doliczony 23% podatek VAT
Wysokość wadium 320,00 zł
Dotychczasowe przeznaczenie: sklep
Przeznaczenie po przetargu: dowolna działalność gospodarcza; nieuciążliwa dla otoczenia; zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego.
Oględziny lokalu dnia 20 maja 2021 roku w godz. 900 – 1000.
Wadium w wyżej wymienionej kwocie należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy Urzędu Miasta Międzyrzeca Podlaskiego nr 43 8039 0006 0000 0000 0452 0002 w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim najpóźniej w terminie do dnia 11 czerwca 2021 roku (w tym dniu środki mają się znajdować na w/w rachunku bankowym).
Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8, w dniu 15 czerwca 2021 roku o godzinie 900.
Każdy uczestnik przetargu powinien przedstawić przed rozpoczęciem przetargu:
- upoważnienie do reprezentowania, jeżeli podmioty uprawnione nie uczestniczą w przetargu osobiście,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, koncesji lub zezwolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej wydane w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed terminem przetargu - jeżeli uczestnik przetargu jest przedsiębiorcą (prowadzi działalność gospodarczą)
w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność kopii, (wydruk zaświadczenia o wpisie CEIDG), - oświadczenie oferenta o niezaleganiu z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie społeczne – jeżeli uczestnik przetargu jest przedsiębiorcą, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i innych opłat należnych Miastu Międzyrzec Podlaski i gminie właściwej ze względu na miejsce zamieszkania oferenta,
a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej gminie, na terenie której usytuowana jest siedziba przedsiębiorstwa, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia, - dowód wpłaty wadium,
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem przeprowadzania przetargów i warunkami umowy najmu lokalu użytkowego – projektem umowy.
Do przetargu nie mogą przystąpić podmioty, które:
- mają zaległości finansowe wobec Urzędu Skarbowego, ZUS, Gminy właściwej ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibą przedsiębiorstwa,
- mają zaległości finansowe wobec Miasta Międzyrzec Podlaski, w tym z tytułu najmu
– dzierżawy innego lokalu użytkowego lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta, - bez uzasadnionej przyczyny odstąpiły od podpisania umowy po wygranym przetargu na najem lub dzierżawę lokali użytkowych lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta Międzyrzec Podlaski w ciągu ostatnich 12 miesięcy,
- z którymi, zostały rozwiązane umowy na najem lub dzierżawę lokali użytkowych lub nieruchomości, stanowiących własność Miasta Międzyrzec Podlaski z winy najemcy lub dzierżawcy w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed terminem przetargu.
Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy w razie odstąpienie przez uczestnika, który wygrał przetarg od zawarcia umowy najmu.
Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu najmu.
Czynsz najmu płatny będzie do dnia 10-tego każdego miesiąca.
Najemca będzie ponosił inne opłaty związane z eksploatacją lokalu: c.o., energię elektryczną, wodę oraz podatki i opłaty lokalne związane z najmowanym lokalem.
Wysokość czynszu będzie waloryzowana corocznie, po zakończeniu każdego roku kalendarzowego na rok następny, w/g średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez GUS.
Z regulaminem przeprowadzania przetargów na najem – dzierżawę lokali użytkowych stanowiących gminny zasób nieruchomości Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski oraz projektem umowy najmu można zapoznać się w pokoju Nr 2 Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski lub na stronach internetowych www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” oraz bip.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia i Przetargi” w zakładce „Nieruchomości”.
Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące wystawionej na przetarg nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski, pokój nr 2, oraz pod numerem tel. 83 372-62-21.
Zastrzega się możliwość odwołania ogłoszonego przetargu.
- Details
BURMISTRZ MIASTA
Międzyrzec Podlaski
informuje, że w dniu 7 maja 2021 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronie internetowej www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” na okres 21 dni wykazy nieruchomości w Międzyrzecu Podlaskim przeznaczonych do oddania w najem oraz
w użyczenie na okres do 3 lat. Wykazy są załącznikami do Zarządzenia Nr 481/21 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 6 maja 2021 roku.
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania:
- Details
BURMISTRZ MIASTA
Międzyrzec Podlaski
informuje, że w dniu 22 kwietnia 2021 roku wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Pocztowej 8 oraz zamieszczono na stronie internetowej www.miedzyrzec.pl w dziale „Ogłoszenia” na okres 21 dni wykazy położonych w Międzyrzecu Podlaskim nieruchomości lub ich części przeznaczonych do oddania w najem na czas nieoznaczony oraz w dzierżawę na okres do 3 lat.
Wykazy są załącznikami do Zarządzenia Nr 472/21 Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 20 kwietnia 2021 r.
- Details
BURMISTRZ MIASTA
Międzyrzec Podlaski
informuje, że w dniu 30 kwietnia 2021 r. wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski przy ulicy Pocztowej 8 oraz opublikowano na stronie internetowej Miasta wykaz nieruchomości położonych przy ul. Zahajkowskiej w Międzyrzecu Podlaskim, będących własnością Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski:
– działek 486/4 i 374/4 o łącznej powierzchni 0,1049 ha,
– działek 489/4, 486/5 i 374/5 o łącznej powierzchni 0,1059 ha
z przeznaczeniem do zbycia w drodze ustnych przetargów nieograniczonych.
Wykaz jest załącznikiem do Zarządzenia Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski Nr 476/21 z dnia 28 kwietnia 2021 r.
- Details
Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski
ogłasza nabór wniosków o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Międzyrzec Podlaski na zadania służące tworzeniu warunków dla rozwoju rodzinnych ogrodów działkowych.
Rodzinne ogrody działkowe, zwane dalej ROD, znajdujące się na terenie miasta Międzyrzec Podlaski mogą uzyskać z budżetu miasta dotację celową na dofinansowanie zadań związanych z ich rozwojem.
Dotacja może być przeznaczona w szczególności na budowę lub modernizację infrastruktury ogrodowej. Realizacja zadania musi wpływać na poprawę warunków do korzystania z ROD przez działkowców lub zwiększać dostępność społeczności lokalnej do ROD.
Dotacja może być udzielona w wysokości 70% poniesionych kosztów, ale w kwocie nie większej niż 10.000,00 zł nakładu na zadanie, o którego dofinansowanie ubiega się dany ROD.
Wnioski o udzielenie dotacji celowej będzie można składać w terminie do dnia 20 maja 2021 r.
Uwaga! Wnioski o dotacje może składać wyłącznie zarząd ogrodu działkowego lub osoby uprawnione do jego reprezentowania.
Zasady, tryb postępowania i sposób rozliczenia dotacji udzielonej ROD określa „Regulamin udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Międzyrzec Podlaski dla stowarzyszeń ogrodowych prowadzących ROD na obszarze Miasta Międzyrzec Podlaski” przyjęty Uchwałą nr XXV/181/16 Rady Miasta Międzyrzec Podlaski z dnia 16 listopada 2016 r.
Regulamin, wzór wniosku o udzielenie dotacji i wzór sprawozdania z wykorzystania dotacji zamieszczone są poniżej. Dodatkowe informacje dotyczące zasad udzielania dotacji można uzyskać w Wydziale Zarządzania Mieniem Komunalnym, pokój nr 2 Urzędu Miasta lub pod numerem telefonu 83 372-62-21.
Załączniki: