Ogłoszenia

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Burmistrz Miasta Międzyrzec Podlaski ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2

 

  1. Do konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim, Leśna 2, w skład którego wchodzą Szkoła Podstawowa Nr 3 w Miedzyrzecu Podlaskim im. Jana Pawła II w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2 – ośmioletnia publiczna szkoła podstawowa oraz Samorządowe Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Leśna 2, prowadzonego przez Miasto Międzyrzec Podlaski, mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w § 3 ust. 2 w zw. z § 1 pkt 2-11, § 6  i § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 i 2023 r. poz. 108).
  2. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1428) oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
    1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim;
    2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
      • stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela, albo
      • stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela  akademickiego, albo
      • stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
    3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
      • imię (imiona) i nazwisko,
      • datę i miejsce urodzenia,
      • obywatelstwo,
      • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
    4. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy: o którym mowa w lit. b; świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia;
    5. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałami kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
    6. w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
      • dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku  polskim (Dz.U. z 2021 r. poz. 672), lub
      • dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
      • dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
    7. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.);
    11. oświadczenia o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa  z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.342 i 497) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
    12. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
    13. poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny  pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela  i nauczyciela akademickiego;
    14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 i 212),
    15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
    16. oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych.
  3. Wszelkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata.
  4. Na żądanie Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. d-g, l i m.
  5. Ofertę sporządzoną w języku polskim, zawierającą komplet wymaganych dokumentów należy składać w Urzędzie Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariacie pok. 21,
    w zaklejonej kopercie z podanym na kopercie imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym do korespondencji, numerem telefonu i adresem e-mail kandydata oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim" w terminie nie krótszym niż 14 dni  od dnia zamieszczenie informacji o ogłoszeniu konkursu,  do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  6. W przypadku przesłania oferty listem ekonomicznym lub poleconym albo kurierem liczy się data doręczenia(wpływu) przesyłki z ofertą do Urzędu Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski – sekretariatu pok. 21 która nie może być późniejsza niż do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 1530.
  7. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim.
  8. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim po terminie określonym w ust. 3 i 4 nie będą rozpatrywane.
  9. Nie dopuszcza się składania oferty w postaci elektronicznej.
  10. Konkurs na ww. stanowisko dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Międzyrzec Podlaski odrębnym zarządzeniem.
  11. O dokładnym terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie za pośrednictwem telefonu lub adresu e-mail lub listownie na dane teleadresowe podane na kopercie oferty, przez przewodniczącego komisji konkursowej.
  12. Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia do wglądu dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
  13. Z uwagi na realizację zadań w zakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi, osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie sprawdzana w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym zgodnie z art. 12 pkt 6 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 31, z późn. zm.).
  14. Termin powierzenia ww. stanowiska dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim nie wcześniej niż od 1 września 2023 r. Stanowisko dyrektora powierza się na 5 lat szkolnych. W uzasadnionych przepadkach można powierzyć to stanowisko na krótszy okres, jednak nie krótszy niż  1 rok szkolny.  
  15. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta Wydział Obsługi Organizacyjno-Prawnej, pok. 23, tel. 833726220.

Załączniki